HomecaretInnovation of the week

Meatless Farm ra mắt sản phẩm thực vật mới

BambuUP05 Thg 10 2021

(English below)

Được tạo ra cho những người ăn thịt, người ăn chay trường và người ăn linh hoạt, Meatless Farm nhằm mục đích thay đổi cách mọi người nghĩ về protein để giảm sự phụ thuộc của thế giới vào các sản phẩm thịt được nuôi. Các sản phẩm của thương hiệu này nhằm mục đích mang lại trải nghiệm cảm quan và giá trị dinh dưỡng giống như các sản phẩm tương đương với thịt.

Sứ mệnh của Meatless Farm ngay từ đầu là giảm lượng khí thải carbon trên thế giới bằng cách tạo ra các sản phẩm đặc biệt có nguồn gốc thực vật với thành phần dinh dưỡng mạnh mẽ, mang lại hương vị và kết cấu. Việc không có thịt trước đây là một việc khó và đặc biệt là đối với những người ăn thịt nhưng bây giờ mọi thứ trở nên dễ hơn rất nhiều với sản phẩm của Meatless Farm.

(English Version)

Created for meat eaters, vegans and flexitarians, Meatless Farm aims to change the way people think about protein to reduce the world’s dependency on farmed meat products. The brand’s products aim to deliver the same sensory experience and nutritional value as meat equivalents.  

Meatless farm’s mission from the get-go has been to reduce the world’s carbon footprint by creating exceptional plant-based products with a strong nutrition profile that deliver on taste and texture. Going meatless used to be hard but now, and especially for meat eaters, making the swap comes without compromise.

Globally, the plant-based sector is set to grow massively in the next couple of years, however things need to move at a faster pace if we’re to address the urgency of the climate crisis and the role food plays in that. Meatless farm’s products have been recognised globally for their taste and nutrition and they’re proud to be an action leader in the new world food economy where plant-based meat will play a huge role.

BambuUPNgười dùng tại Publish

back to top